מטרת העל של החינוך בנוף ילדות
אנו חיים בעידן שבו ילדים נחשפים לכמויות אדירות של מידע, בכל נושא, בלחיצת מקש. עולם שבו השינויים מתרחשים במהירות שיא והאינטראקציות מתקיימות יותר ויותר מחוץ למרחב הפיזי. בעידן שכזה, שבו יש הרבה מאוד "מה", עולה ביתר שאת חשיבות הפניית משאבי החינוך ללימוד ה"איך".
מטרת העל של החינוך בנוף ילדות היא – לפתח לומדים עצמאיים לחיים.
המהות של מה שאנו עושים בנוף ילדות היא ללמד את ה"איך"..
-איך לבחור ולתכנן
-איך למשמע את עצמי לתהליך של למידה ולהימנע מדחיינות
-איך לפתור בעיות דידקטיות ובעיות חברתיות-רגשיות
- איך להבחין בין עיקר לטפל
-איך לקבל את עצמי ואת האחר
-איך לפתח גמישות מחשבתית
-איך לייצר תקשורת מעמיקה וממנפת
ובמילים אחרות, איך להפוך ללומד עצמאי טוב לחיים.
על מנת להביא למימוש מטרת על חינוכית זו, אנו מקפידים לספק לילדינו מרחב פיזי ואנושי המאפשר להם להתפתח רגשית, חברתית ואינטלקטואלית באופן מיטבי.
המתודה שבה אנו משתמשים להשגת המטרה הינה המתודה המונטסורית – ואותה, אנו מיישמים בצורה שלמה, מלאה ומקצועית.